reset videokarty

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pondělí Říjen 13 17:01:20 CEST 1997

On Mon, 13 Oct 1997, Leos Bitto wrote:

> No to prave u me ne (pouzivam XFree). Je fakt ze Xka nabehnou a funguji,
> ale kdyz skonci nebo kdyz se z nich prepnu zpet do textoveho modu, ten je
> porad rozsypany. Mam kartu S3 Trio 64.

Mne neco podobneho dela notebook s CL-GD7543 kartou. Tak jsem si ulozil do
souboru registry karty (savetextmode to ulozi do /tmp/textregs) a pri
navratu z Xu (nebo i z neceho jineho, co zlobi) se mi automaticky vola
obnoveni techto registru. Neni to nic extra, ale funguje. Jenom kdyz se
prepnu pri spustenych Xech na nejakou konzoli, tak musim "poslepu" zavolat
scriptik na obnovu registru, protoze nic nevidim.

S pozdravem

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2