Invexove setkani: seznam projektu

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pondělí Říjen 13 17:14:48 CEST 1997

> Date: Mon, 13 Oct 1997 17:07:49 +0200 (MEST)
> From: Martin Vysohlid <vysohlid na sco.ipp.cas.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Invexove setkani: seznam projektu

> Nevim cim to je, ale muj pine 3.95 si s touto zpravou neporadil.
> Nezobrazil ani seznam projektu ani pruvodni dopis. Pritom mi to doslo. Asi
> nejak nerozumi tem hlavickam.

Prvni byla OK, ta druha verze je nejaka zmrsena, muj elm rika

| metamail: Incomplete multipart message -- unexpected EOF

Nicmene zpravu, jiz mi Milan Zamazal posilal rovnou a nesla pres
konferenci, prectu v pohode.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria