Invexove setkani: seznam projektu

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Říjen 13 18:29:44 CEST 1997

On 13 Oct 97 at 17:07, Martin Vysohlid wrote:
> Nevim cim to je, ale muj pine 3.95 si s touto zpravou neporadil.
> Nezobrazil ani seznam projektu ani pruvodni dopis. Pritom mi to doslo. Asi
> nejak nerozumi tem hlavickam.
>
> Funguje to ostatnim? Je chyba u me nebo v dopisu?

   V hlavicce Content-Type: chybi boundary=...
Nemuze to byt chyba listserveru? Nedelaji mu napriklad problemy hlavicky
urcite delky? Mne od zacatku zari prislo nekolik dopisu z teto konference,
ve kterych byl mezi hlavickami prazdny radek, a kus hlavicek se tedy
povazoval za telo dopisu. Myslel jsem, ze je to zpusobene mym Pegasus
mailem...