Sendmail a odmitnuti mailu

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pondělí Říjen 13 18:03:02 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Patka Martin <smartin na mikros.mikroservis.cz>:
-> uz se zase na neco ptam. V souvislosti s "hrde" inzerovanym mailovacim
-> robotem na mrp.cz bych se chel zeptat, zda se da nakonfigurovat sendmail
-> tak, aby tyto maily ignoroval nebo vracel. V sendmail.cf se zatim
-> nevyznam, koukal jsem do nejakych textu a nasel jsem makra $f a $g.

hmmm myslim www.sendmail.org/antispam alebo /nospam

-> A jeste jedna vec. Pri prohledavani textu jsem narazil i na zminku
-> o verifikaci. Vysvetluji si to tak, ze sendmail umi i verifikovat
-> zda odesilajici domena existuje ?

ano a je to jeden zo sposobov ako zistit ci treba postu zahodit/odmietnut
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar