RedHat a Win95/WinNT

Vojta Filip vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 13 19:46:02 CEST 1997

Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Jak se instaluje Linux (zavadec LILO a tak) tak, aby tam
> mohli koexistovat tyto dva systemy? Jak se to lisi pro Win95
> a WinNT? Existuje nekde nejaky uceleny text k tomuto?
>
> S diky
>         hloupoucky oikonomos
>         Michal Kvasnicka

Ja mam na pocitaci Linux, NT i 95. Bootovani jsem vyresil nasledovne:
LILO jsem dal do bootsectoru Linuxovske partisny a oznacil jsem ji jako
aktivni, takze se mi nejdrive spusti LILO kde si vyberu bud Linux nebo
wokna. Kdyz vyberu wokna, spusti se bootsector od partisny s win95, kde
je NTloader a tam uz si vyberu zda NT nebo 95...
Jeste, Linux a 95 mam na primarnich partisnach, NT mam na extended.

    Vojta