ttf to pfb

Pondělí Říjen 13 20:55:02 CEST 1997

On Mon, 13 Oct 1997, Petr Snajdr wrote:

> [...]
Xttfs (snad jsem to napsal spravne) je font server (takze vyrobi pouze
bitmapy, pomineme-li absurdni cestu TTF->BDF->PS), nezkousel jsem ho,
navic podle samotneho autora neumi hinting

> V linux annonce jsem videl i nejako knihovnu ( ne font server ! )
> pro praci s TrueType ( rendering ?)

to bude nejspis FreeType: umi TT fonty kreslit (vcetne hintingu)
a taktez pro vnejsi svet zpristupnovat informace v TTF souboru
po svete ted koluje celkem funkcni betaverze (i kdyz last development
snapshot je samozrejme lepsi :> )

Zadne z techto veci ale neumi konverzi do Type 1. Xttfs k tomu neni urcen
z principu a FreeType je skutecne pouze knihovna (a navic zatim chybi
interface na postskriptova jmena znaku).

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)