X-terminal pod Linuxem

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Pondělí Říjen 13 20:23:00 CEST 1997

On Mon, Oct 13, 1997 at 08:03:01PM +0200, Pavel Just wrote:

> Pokud se nemylim, tak X-terminal je pocitac, na kterem bezi pouze proces
> X-server. Hledat X-server pro X-terminal se mi  zda nesmyslne.

Kez by to byl nesmysl! X-terminal nema disk, ani operacni system. Prvni, co
po spusteni udela, je hledat program X-server v ROM, a pokud ho tam nenajde
(coz je muj pripad), snazi se ho downloadovat z fileserveru prostrednictvim
tftp z nadefinoveho adresare. Jenze ja koupil holy HW a chybi mi binarni
soubor, X-server pro X-terminal HP 700/RX. Chtel jsem se jen zeptat, jestli
nahodou jiny ctenar tohoto listu nepouziva totez.

> Pokud potrebujete, aby se vam na terminalu objevila vyzva k zalogovani,
> staci pouze konfigurace.

Nez muze pracovat xdm, X-terminal musi uspesne bootnout, tzn. musi nekde
najit a natahnout X-server. Prave pri tomto kroku mi to zarve.

Dekuji za odezvu. Prominte, jestli muj dotaz nebyl moc podrobny.

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159