neznama sitovka

Úterý Říjen 14 09:32:43 CEST 1997

On Tue, 14 Oct 1997, dzon wrote:

> [...]
> mam tu hromadku stejnejch sitovek a chtel bych je pouzit :)
> Je to ISA 16bit, BNC+AUI+thick eth. [? kon. jak gameport]
> Na nejvetsich svabech se pise:
> SMC 83C690LJ
> SMC 83C694LJ
> PCA EPC1002PC [to nevim jestli je svab, takovej cernej asi 1cm vysokej
> kvadr]
> Je tu prilepeno: NETWORK ADDRESS 0000C0 455264 [tohle je pridelovany podle
> vyrobce, ne?]
> Da se to switchnout na I/O 280 IRQ 3 RAM D0000
>                   nebo I/O 300 IRQ 0 RAM CC000
> je tu prilepeno [irelevantni?] 8013EWC C044 A 4492
                  ^ani nahodou!^ ~~~~~~~ tohle je to co je potreba

Tuhle sitovku mam. Je to bezproblemove fungujici SMC WD 8013. Pod Linuxem
je na ni driver (od koho jineho nez Donalda Beckera) pod menu
Western Digital/SMC cards, polozka WD80*3 support (pouzivam make
menuconfig).

Kdybys nedejboze potreboval pracovat pod Windows 3.11 nebo 95, taky ji tam
mam vyzkousenou, s original drivery co byly na instalacnich disketach.
Zase beha bez problemu. Naslo mi ji to dokonce i kdyz jsem to nezadaval
rucne ale nechal pustit autodetekci.

> Je to 3c690? [existuje vubec takovahle karta? :-( nevim neznam neumim...]
> Mely by na to chodit drivery 3c509 a niz? je to 'shora comp.'?

Nic takoveho. Viz vyse. Jen me prekvapuje ze jsi nezkusil prohlednout
drivery pro karty SMC, kdyz je na na kazdem druhem cipu napsano SMC. :-)

Tato sitovka ma jednu prijemnou vlastnost. Krome tech dvou nastaveni I/O,
IRQ a RAM je tam i treti, nadepsane SOFT. Pokud vyberes to, musis pouzit
dosovsky programek ezsetup.exe, kterym si muzes nastavit temer jakekoliv
parametry. To staci udelat jednou, pak uz si na veky tohle nastaveni
pamatuje. Ten ezsetup.exe se da sehnat nekde pres www.smc.com, nebo ho
muzu poslat mailem.

Leos Bitto