heslo u loginu, strankovani tiskarny

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Říjen 14 12:51:41 CEST 1997

Hoj,
mam tu sice ne zrovna urgentni vec [tentokrat ;-)], ale potesilo by
reseni:
1/ Jak zakazu, aby kdyz uzivatel v /etc/passwd nema heslo, se mi pri
loginu ten heslovy prompt ani neobjevil?
2/ Tisknu z DOSemu. At ale poslu na tiskarnu cokoli, treba jen nejaky
inicializacni retezec nebo treba download cestiny, vzdycky mi nasledne
odstrankuje s cistym papirem. Kdyz neco tisknu, vzdycky vyjede jeste jeden
cisty papir navic. Da se to nejak odstranit?
Mam RH4.1.
/etc/printcap:
=====
##PRINTTOOL3## LOCAL ljet4 600x600 a4 {} LaserJet4 Default {}
lp:\
	:sd=/var/spool/lpd/lp:\
	:mx#0:\
	:sh:\
	:lp=/dev/lp:
=====
/etc/dosemu.conf:
[vynatek]
=====
printer { options "%s"  command "lpr"  timeout 20 }
=====
tj. staci mi text.

Diky!

                                                 -Dzon