Problem s scsi cd-rom HP 4020i

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Úterý Říjen 14 18:24:54 CEST 1997

On Mon, 13 Oct 1997, Snek wrote:

> [...]
> ------------------------------
> scsi0 : AdvanSys SCSI 2.0: ISA PnP 16 CDB: BIOS C800, IO 110-11F, IRQ
> 12, DMA 6
> scsi : 1 host.
> Started kswapd v 1.4.2.2
> scsi : aborting command due to timeout : pid 2, scsi0, channel 0, id 2,
> lun 0 0x00 00 00 00 00 00
> advansys: asc_isr_callback: board 0: scp 91018 not on active queue
>   Vendor: HP        Model: C4324/C4325       Rev: 1.25
>   Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revision: 02
> Detected scsi CD-ROM sr0 at scsi0, channel 0, id 2, lun 0

	Tak podla tohoto by to malo fungovat (/dev/sr0) aj ako klasicka CD-ROM.
Skusali ste mount /dev/sr0 /cdrom (napr.)

> ------------------------------
> Kernel 2
> ------------------------------
> scsi0 : AdvanSys SCSI 2.0: ISA PnP 16 CDB: BIOS C800, IO 110-11F, IRQ
> 12, DMA 6
> scsi : 1 host.
> Started kswapd v 1.4.2.2
> scsi : aborting command due to timeout : pid 2, scsi0, channel 0, id 2,
> lun 0 Test Unit Ready 00 00 00 00 00
> scsi : aborting command due to timeout : pid 3, scsi0, channel 0, id 2,
> lun 0 Inquiry 00 00 00 ff 00

	Tak toto uz je nieco ine. Mam podobny problem (Mam HP 6020i) ale
mne to nerobi cd writer ale cd-rom Pionier 12 rychlostny. Podrobnejsi vypis
poslem do konferencie na buduci tyzden. Radic pouzivam Adaptec 2940 UW.

	Chcelo by to nejakeho odbornika na SCSI. Mne to spravi ked chcem
napr. stiahnut zvukovu stopu (cdda2wav) a v mechanike je uz dlhsiu dobu
cd, ak ho tam vlozim roztoci sa (snazi sa mechanika detekovat typ) a v
tedy dam citat prebehne to ok. Zaujimave na tom je ze napr. s takym
radicom ako AVA 1502 to chodi (Future Domain stuhne ako stolverka).