3c59x a full duplex

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 14 18:27:53 CEST 1997

Preji pekny den(vecer),

pokousim se na jednom stroji rozjet full duplex na karte 3c59x "Vortex".
Na druhe strane je CISCO switch, takze je videt, jak se to chova a ono se
to nechova tak jak by melo :( Je tam na tom portu dost chyb a
full-duplexovy prenos vubec nefunguje.

V dosu jsem pomoci 3c59xcfg zmenil nastaveni a ulozil do adapteru.
Pak jsem bootnul Linux a snazil jsem mu vnutit nejakym parametrem
full-duplex. V tom kratkem vortex.readme se vse toci okolo modulu, jak mu
predat parmametry pri nahravani. Ja mam tu kartu primo v jadre, takze
jsem do lilo.conf dal radek append = "ether=0,0,8,eth0". Ta 8 by melo byt
povoleni full-duplexu.
Provozujete nekdo 3c59x ve full-duplexu a hlavne jak to s temi parametry
kdyz mam podporu primo v jadre? Prosel jsem cely zdrojak 3c59x.c ale moc
moudry jsem z toho nebyl, jenom jsem vycetl, ze defaultne je ta karta v
half-duplexu.

P.S: Jadro 2.0.28, karta 3c590 "Vortex", ovladac verze 0.25.

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |