Napady pro Linux pro ceskeho uzivatele II

Petr Blaha pet na penguin.vscht.cz
Středa Říjen 15 13:04:28 CEST 1997

On 14 Oct 1997, Pavel Machek wrote:

> AhoJ!

> Aspon me o free slovnik docela slo... Myslim ze komercni slovnik pod
> linux nebude velky problem: stacilo by nechat se najmout nejakou
> firmou ktera dela slovniky. (A myslim ze cosi uz existuje - takovy ten
> ecd - bohuzel mizerny. Je bez zdrojaku, je to demo verse.) Free
> slovnik by byl o moc lepsi. Je to pravda: Proc nevyuzit databasi z ecd?
>
> 								Pavel

Tady na penguinovi bezi prekladac z anglictiny do cestiny trans2
vyuziva nejakou databazi co mi dal kamos.  Je to obycejne dbf
ale problem byl z konverzi z Kamenickych do iso-8859-2. Preklada
to z moznosti plny vyznam slova nebo prvni vyznam nebo jen jedno slovo.
      Je zde take na to www gateway http://penguin.vscht.cz/cgi-bin/trans
je to docela jednoduche kdo by mi pomohl udelat lepsi stranku i z
moznostma aby to chodilo byl bych docela rad. Problem prekladu celych
textu je mnohem narocnejsi , a zas tak dobre anglicky nemumi abych
to uspokojive zvladnul.

Doufam ze se na mne nebude zlobit nejake firma co dela slovniky
 jeji problem je ten ze to nechce delat pro linux.

Zdravi Petr Blaha

--
|  Petr Blaha     student of The Institute of chemical technology  VSCHT |