Problem s telnet

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 15 13:09:43 CEST 1997

> 	Zdravim !
>
> 	Potreboval bych poradit ohledne vzdaleneho pristupu na Linux stroj.
> Preinstaloval jsem Linux a nyni se na nej nemohu dostat pres telnet ze
> vzdaleneho pocitace. Na tom vzdalenym pocitaci mi vyjede, ze server
> xxx.xxx.xxx.xxx byl nalezen, ale login-u uz se nedockam. inetd teda asi
> funguje, kdyz ho vzdaleny pocitac vidi, ale nejak se nejspis nerozbehne
> telnetovy daemon, pritom v /etc/initd.conf mam nastaveno aby se spoustel
> /usr/sbin/in.telnetd.

Pokud jenom musis _dlouho_ cekat, a pak to nabehne (tak 5 minut
pockej), je to nechodici DNS a staci pridat masinu _ze_ ktery se
logujes do /etc/hosts.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+