konfigurace ESS1868

Miroslav Lednicky lednicky na ceres.spszl.zln.cz
Čtvrtek Říjen 16 08:32:21 CEST 1997

> Zdravim,
> ma nekdo zkusenosti se %subj? mne se to zatim moc nedari, i kdyz mam
> nainstalovane isapnp v jadre,
> diky za kazdou pomoc

No, ja tu kartu mam taky a musim to vzdy nechat jednou spadnout do
DOSu a nechat probehnout program, ktery tu kartu nastavi a pak muzu
spustit Linux a uz to chodi. Kdyby mel nekdo lepsi reseni moc bych
to uvital.

			Miroslav Lednicky

--