Problem s Red Hat 4.2 pri OCODbutovani

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:43:11 CEST 1997

> Pak jsem se pokusil instalovat na disketu i na first parition
> Vse vykazuje stejnouch chybu.
> Disk s linuxem je nastaven jako aktivni pro botovani.

Podle posledni poznamky to chapu tak, ze partition pro linux byla
vytvorena DOSovskym fdiskem (??) - v tom by mohl byt problem. Me se
kdysi pri prvnich pokusech vubec nepodarilo linux na partition
vytvorenou v dosu nainstalovat. Kdyz jsem ji pak udelal linuxovym
fdiskem, tak vse bezelo bez problemu.

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library
                                     System administrator