Vypis X resources

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Říjen 16 13:13:40 CEST 1997

Ahoj,

koukal jsem se ted na to, jak je to s vypisem X resources (budu tomu
dal rikat resources, i kdyz bych asi mel pouzvat pocestene "zdroje") -
problem, vcera na setkani zmineny Pavlem Stankem.

Veci, jez nam X nabizi, jsou pomerne ubohe. Nasel jsem nasledujici:

editres ... znamy interkativni editor resources pro programy, jez
            to podporuji; jeho znamy problem je, ze sice vypise
            vsechny resources, jez lze nastavit, ale tenhle vypis
            neni mozne ulozit do souboru

viewres ... zobrazi strom widgetu Atheny ci Motifu ci ... , podle
            toho, co je zakompilovane vevnitr

appres .... vypise vsechny resources, jez ma dana aplikace _zvenku_
            nastavene (pres appdefaults soubory ci .Xdefaults)

listres ... vypise vsechny resources k danym widgetum

Jinak netusim o nicem, na druhou stranu se mi nechce verit, ze by nekdo
uz nepatchnul editres tak, aby tohle taky dokazal - i kdyz jsem zadou
upravu na tohle tema nevidel.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria