Problem s Red Hat 4.2 pri ^H^H^H^[OC^[ODbutovani

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Říjen 16 13:24:36 CEST 1997

> Date: Wed, 15 Oct 1997 21:20:21 +0200 (MEST)
> From: Dzon <dzon na writeme.com>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Problem s Red Hat 4.2 pri OCODbutovani

> Zkus se mrknout co tam mas za hardware. Mne se neco podobneho delo pri
> nainstaleni neznackove sitovky ;-) do znackoveho DECa... :-(
> tuhlo to uz na LILU podobne jak popisujes

LILO vypisuje ta pismena postupne, jak se natahuje do pameti. V
manualu k LILU, ktery si ale prohlesnout nemuzes, protoze je nekde na
tom nebootovatelnem disku, je LI popsane jako ze prvni cast loaderu se
natahla, byla schopna natahnout i druhou cast loaderu, ale nedokazala
ten kod spupstit. Priciny, jez navod zminuje, jsou dve: bud je spatne
nastavena geomterie disku nebo uzivatel presunul /boot/boot.b nekam
jinam bez toho, aby znova pustil /sbin/lilo.

"Error 0x03" je "disk is write protected" ... neptej, se mne, proc
si to LILO mysli.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria