DOSemu

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:08:38 CEST 1997

>   Vazeni LinuxMani!
>
>     Mam nainstalovany RedHat (patrne 4.0) a zkompilovane nove jadro
> (2.0.30). Snazil jsem se nainstalovat posledni verzi DOSemu pomoci
> rpm, a ono mi to napsalo, ze na to potrebuje jadro 2.0.28. To je tak
> nedokonale udelany, nebo je problem nekde jinde.
>   No nic, pokracoval jsem dale a stahnul jsem si src.rpm a pokusil se
> prelozit. Pri temer jakemkoliv nastaveni terminalu v dosemu.conf mi
> to napr. u Volkov Commandera nekresli v tabulce krasnou caru jako
> normalne, ale vsechnu cary u tabulek jsou neprijemne carkovane.
> [...]

Vsechny vodorovny cary jsou prouzkaty? Jestli jo mas problem s
fonty. A btw bylo by dost pekny mit pred signaturou radek jen se dvemi
minusky. Je to oddeleni signatury podle RFC.
								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+