?Zapis z invexoveho setkani skup. uziv. Linuxu?

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Říjen 16 21:07:06 CEST 1997

Dobry den!

Velice mne mrzi, ze jsem se nemohl zucastnit invexoveho setkani
linuxaru. Pred odjezdem z Invexu jsem chvilku hovoril pouze
se Snekem a nakusli jsme velice zajimava temata.

Zajimali by mne (a verim ze i alespon jednoho dalsiho ctenare listu)
zda nekdo poridil zapis ze setkani a zda se tento pripadny zapis bude
nekde zverejnovat, treba zde v konferenci.

S pranim hezkeho dne

			MK
--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_