Synchronni linka 64k

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pátek Říjen 17 11:18:54 CEST 1997

Zdravim,

>Zdravim vsechny v konferenci.
>
>Kdyz vsechno dobre dopadne, budu mit PPP linku 64k synchronne. Chtel
>bych se zeptat, jestli by mi nekdo nemohl doporucit nejaky modemy a
>porty, se kteryma mate pod Linuxem dobry zkusenosti. Budu vdecny i za
>varovani, co rozhodne nekupovat.
>
>Diky
>--
>Rejc Libor - MUS-DTS Vrbensky a.s.

v soucasne dobe taktez resime 64k linku. Mame na to zakoupeny modemy
Tainet 128, ktere jsou cca o 10.000,- levnejsi nez 128k Nokia. No a vstup
do Linuxu chceme resit externim routerem (mame D-Link za cca 24.000,-
ale na Invexu jsem v teto cenove relaci videl routeru vice)

Jak se nam to podari bude vedet asi tak za tyden - Radionet nam mel
linku predavat uz 15., ale maji nejaky skluz.

Martin Patka
Mikroservis Semily