Pruzkum

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Říjen 17 19:48:38 CEST 1997

Myslenka referenci na Linux me napadla jiz asi pred mesicem nebo
mozna driv. Ma uvaha byla takova, ze na oficialne domene
www.linux.cz by byl relizovan projekt Linux reference, ktery by
obsahoval volitelne udaje napr:

- Jmeno firmy ( napr. HTML s.r.o )
- Kolik instalaci ( 14 Linuxu RedHat 4.2 )
- Jejich ucel ( WWW servery, zakaznicke servery )
- Kraticka informace o firme. ( Internet privider, design WWW stranek,)
- URL (http://www.html.xw )

Pro ne by to byla reklama, pro nas taky.

Databaze jednotlivcu by byla "jen tak pro zajimavost".

BTW: Text vyse nevyjadruje zadne oficialni stanovisko zadne organizace.
   :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr