CZLUG a support?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Říjen 18 00:02:10 CEST 1997

On Fri, Oct 17, 1997 at 01:03:17AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Obvykly protiargument je odkazat tazatele na komercni podporu,
> pokud ma o to zajem (ve svete existuje spousta firem, zabyvajicich
> se komercni podporou GNU (Cygnus support) a Linuxu (Yggdrasil a dalsi)).
> Myslim, ze jak ApS, tak IPEX nabizi placenou podporu zakaznikum.

Ano, placena podpora je v poradku, jen myslim, ze by se CZLUG nemela
snazit takovym firmam konkurovat a ze na to nebude mit prostredky, takze
by ten bod ve stanovach nemel byt.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz