Linuxove noviny

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Sobota Říjen 18 10:47:41 CEST 1997

On Fri, 17 Oct 1997, Jan Lan wrote:

> 	Zdar,
>
> je k dispozici na ftp.fi.muni.cz:/pub/linux/local/noviny/noviny-10-1997.ps.gz.
> je to moc pekny, ale cely den se zkousim na tuto adresu probojovat a porad
> mi "remote server has closed connection" ;-). Takze mi nakonec dosla
> trpelivost a zkusil jsem to od jineho providera (Cesnet) a vse bylo OK.
> Mozna by to chtelo nekde zapracovat, protoze takhle si to prectou asi jen
> nekteri. Pro uplnost jsem pripojenej prez IBM (IPEX CB).

To, ze CESNET neni schopny natahnout do NIXu rozumne linky a zacit rozumne
peerovat je proste problem. IPEX se tedy nabidl, ze bude projekty CzFSF a
CzLUGu mirrorovat.

Nicmene ja jsem se taky pokusil stahnout noviny a trvalo mi to presne 10
vterin. Vas problem byl v tom, ze Vam nesouhlasil dopredny a zpetny DNS
zaznam. Je to zpusobeno tim, ze IPEX se stara o in-addr.arpa domeny a vy
o sps-pi.cz. Uz jsem vse dal pochopitelne doporadku a moc se omlouvam.
(BTW. Muzete MTU vratit na 1500, trochu jsme to prekopali.)

				Feela

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz