VYRIESENE Re: RH Mustang

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Neděle Říjen 19 19:45:57 CEST 1997

On Sun, 19 Oct 1997, Igor Zamocky wrote:

> Zdravim .. podarilo sa Vam ten problem odstranit ? Lebo ja som narazil
> na nieco podobne ..
>
> ldd hodi spravne library na spravnych miestach ale pri spustani sa
> pozera iba do /usr/lib a /lib

Je to tym, ze pred upgradom som mal na systeme nainstalovanu libc-5.4.33.
Instalator zistil, ze mam vyssiu verziu ako je v distribucii a neinstaloval
tu z Mustanga. Problem je v tom, ze libc z mustanga neobsahuje len libc ale
aj kniznice z X Windows, ktore su este kompilovane z libc. A prave tie su
potrebne na spustanie X-sovskych aplikacii kompilovanych z libc.. Neviem
preco to tak je, a dost ma to prekvapilo, pretoze uz predtym som mal vacsinu
systemu (vratane X Windows) prekompilovanu s glibc a stare aplikacie mi
fungovali.

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones