Poznamky ke stanovam, Platba ze slovenska

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 21 10:22:21 CEST 1997

On 20 Oct 97 at 22:51, Martin Furak wrote:

>  No ja pevne verim, ze sa na nas " nevykaslete ". Ked nas rozdelila
> politika, moze nas spajat aspon Linux :) Co sa tyka platenia clenskych
> prispevkou, nie je problem poslat prislusny obnos v doporucenom liste. To
> nie je prejav senility, ale dovery :) Vacsi problem su Linuxove noviny. To

Platil jsem software firme na Slovensko pres agrobanku a nebyl to problem, napsal jsem kolik ma
dostat slovenskych korun a z uctu se odepsal ekvivalent v ceskych. Jeste jsem musel vyplnit pro
financni (celni) urad nejake prohlaseni o ucelu platby. Penize se daji od nas poslat i normalni postou.
Nepredpokladam, ze by to na slovensku bylo o moc odlisne.
Kas mel problemem na mysli zrejme to, ze zasilka na Slovensko je cca. dvakrat drazsi nez po Cechach
a navic se musi clit. Pokud to bylo mysleno jako to, ze v CZLUG by meli byt jen cesi, tak s tim moc
nesouhlasim, to bysme museli resit i mnohem komplikovanejsi otazky, jako je cech ten, kdo emigroval
do kanady, ziskal tam obcasntvi, mluvi cesky a je vlastne puvodne rom :-))).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.