Cestina a barvy

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Úterý Říjen 21 11:25:07 CEST 1997

> Date: Mon, 20 Oct 1997 17:31:01 +0200 (MEST)
> From: Michal Rada <mrad5447 na menza.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Cestina a barvy
>
>    1. Co se tyce cestiny, na ftp-archivech nalezam 4 rpm-ka (ISO
> LATIN2...), z toho tri jsou po Xwindows. Ty jsem nainstalovat. To 4.
> ma byt pro konzoli, ale  vypada to, ze to je spise madarsky latin2.
> (Dokumentace je tam totiz napsana v madarstine). Kde sezenu tedy rpm-
> ko, nebo nejaky balik pro cestinu na konzoli?

Jestli myslite ta RPM, co jsou v contrib od RedHatu, tak ta obsahuji
fonty, jez jsou IMHO spatne (fonty pevne sirky jsou udany ruzne
siroke, takze v teminalech to blbne). Mometalne asi nejlepsi kolekce
X11 fontu (kompletni lokalizace fontu z distribuce X window) je na

	http://www.biz.net.pl/english/x-fonts/index.html

Jedna ze starsi verze techto fontu je v tech RPM - nejsem si ale
jisty, jestli je to zcela legalni, protoze to vyprodukovala jakasi
polska firma a mimo jine ty fonty prodava na CD ...

Na pocesteni konzole bych zkusil Yenyovy cs-tools, viz

	http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/localization.html
	http://www.cestina.cz/cestina/pocestovani/unix/system/linux.html

(tu Yenyovu stranku mam odsud udajne zakazanou, nevim, co se deje) ci
UNICODE pocesteni od Martina Marese

	http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/linuxcs.html

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria