Koordinatori projektu ze schuzky - poslete mi informace

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Úterý Říjen 21 12:50:11 CEST 1997

On Tue, 21 Oct 1997, Jan Hubicka wrote:
Jeste jsem si vymyslel jednu nesmyslnost - pokud je to mozne, posilejte mi
prosim ceske dokumenty s akcenty, v ISO latin 2 kodovani, pripadne nejakem
jinem, ktere umi cstocs.

Honza
> Dobry den
>
> Protoze se snazim dat dohromady stranku obsahujici informace o aktualnich
> projektech, prosil bych jednotlive programatory aby mi poslali strucny
> popis stavu jejich "resortu" - o co jde, existujici baliky/patche/dokumenty
> (pokud mozno s URL ve formatu pro WWW (<a href=... :), co chyby, jake jsou
> potize, na cem se pracuje atd.
> Pokud by to bylo mozne tak v cestine i anglictine (kde anglictinu povazuji
> za prioritnejsi - z duvodu spoluprace s zahranicim) pokud to nebude
> mozne, prelozim to (ale nevalne)

> [...]

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!