Alpha processor

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 21 15:15:19 CEST 1997

vysohlid na sco.ipp.cas.cz (Martin Vysohlid) writes:

> Zdravim!
>
> Chtel jsem se zeptat, jestli tu ma nekdo Linux na Alfe a pripadne jake
> mate zkusenosti s nakupem te Alfy. My bychom chteli do ustavu fyziky
> plazmatu neco ne moc draheho, co by umelo rychle pocitat (nemusela by to
> ani byt ta alfa).
>
> Take by to melo mit dobry prekladac Fortranu.
>
> Ja jsem zatim narazil na
> http://www.microway.com a http://www.aspsys.com
>
> Microway by k tomu mel dodavat i NDP Fortran. Mate s tim nekdo zkusenosti?
> Kam jinam se podivat? Zatim ani poradne nevim, jakym zpusobem muze
> [...]

Ahoj,
	komercnich kompilatoru fortranu pro linux existuje vic,
podivej se na

http://studbolt.physast.uga.edu/templon/fortran.html
http://www.fortran.com/fortran/compilers.html

na alphach beha minimalne jeste NAGWare a GNU g77.
mam zkusenosti hlavne s g77 na x86, dokumentace k nemu je treba na
http://nc25.troja.mff.cuni.cz/  - obsahuje seznam (ne)podporovane
syntaxe a rozsireni. k NDP fortranu jsou poznamky na strance J.
Templona.
	zdravi
			J. Masik