Zapis z invexoveho setkani uzivatelu Linuxu

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Úterý Říjen 21 17:38:40 CEST 1997

On Tue, 21 Oct 1997, Ondrej 'Feela' Filip wrote:

> Strasne rad bych poprosil vsechny developery, ktery maji neco spolecneho s
> pocestenim X a Aplikaci, aby se mi alespon kratce ozvali. Rach bych mel
> alespon trochu prehled o tom, co se deje.

Pocestil jsem svoji aplikaci XaoS :)(alespon teda tutorialy)
takze je alespon neco hotoveho.

Honza
> [...]
> ktere na schuzce trochu zapadly. Predevsim Lubor Mrazek si vsimnul, ze
> pomer zen v CzLUGu je dramaticky maly. Myslim si, ze zvyseni jejich poctu
> by rozhodne _znacne_ prospelo akceschopnosti celeho zdruzeni. Dalsi napad
> se zase tykal toho, ze zdruzeni by melo poradat akce na sblizeni vsech
> clenu. Proste poradne pochlastat..................
>
> 				Feela
>

> --
> Ondrej Feela Filip
> E-mail: feela na pivonet.cz
> WWW: http://feela.ipex.cz
> PGP: `finger feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz`

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!