DOSEMU

Úterý Říjen 21 18:42:43 CEST 1997

> muzete mi plz rict co znamena TOHLE?:
> SYSCALL ERROR: 30, *Read-only file system* in file disks.c, line 622:
> expr=
[...]
> Startuju dos -A, prepnu se na C: [/hdimage s pravama 777] a exitemu.
> V dosemu.conf NEMAM readonly.
> Nejde mi [coz jsem chtel] fdisk /mbr na to hdimage.
> Mam RH4.1, j. 2.0.30, DOSEMU 0.66.

Jo. Zkontroluj konfiguraci, jestli skutecne pouzivas soubor, ktery pises.
(tj. taky jestli dosemu vubec leze do konfiguraku, ktery editujes).
Nepouzivej *.rpm a kompiluj + konfiguruj sam. Usetris si vykuleny oci
a neco se naucis ;-)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/