PC Translator & Unix/Linux

Pindur Petr xpindu00 na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Říjen 21 18:08:24 CEST 1997

Nabizim jeste jedno reseni otazky anglicko/ceskeho slovniku pod linuxem:

	A few days ago jsem se taktez setkal s problemem neexistence
prekladoveho slovniku pod Linuxem, coz me prinutilo vyuzit jiz existujiciho
slovniku pod DOSem. Jako nejprijatelnejsi mi pripadal slovnik od PC
translatoru, ktery obsahuje asi nejvice vyrazu. Takze jsem si napsal v C++
vlastni prekladovy slovnik vyuzivajici .DBF soubor z PC Transl. Programek
je velice rychly, vyuziva nekolikanasobne indexovani a princip binarniho
vyhledavani. Funguje z prikazove radky, napr.: `en fuck`  prelozi vyraz fuck
z anglictiny do cestiny, script `cz` funguje opacne.
POZN.: Slovnik lze zkompajlovat i pro DOS!!!

Zdrojaky budou v nejblizsi dobe stahnutelne na:
  www.stud.fee.vutbr.cz/~xpindu00

						s pozdravem Orgasmico
					email: orgasmico na iname.com