Modem s 'ATZ'

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Středa Říjen 22 11:25:14 CEST 1997

>Obavam se ze jsem neslysel o ZADNEM modemu ktery by dokazal detekovat
>oznamovaci ton v CR. Sorry :-(

Nepochopil jsem mozna presne puvodni dotaz, ale presto:

Mel jsem modem US Robotics xxxx. Pred vytocenim si zkontroloval jestli
je na lince oznamovaci ton, nebyl-li, vypsal NO DIALTONE. Kdyz jsem
nekam zavolal a ozval se oznamovaci ton, modem trpelive vyckaval (az
do mnou nastaveneho timeoutu), nez to na druhe strane neco
zvedne. Pokud se ozval obsazovaci ton, modem ihned vypsal BUSY a
zavesil. Nevyhoda toho modemu byla, ze byl PnP a jeste spoustu veci
umel jen s Windows, cehoz jsem si ja hlupak vsimnul az po koupi, takze
jsem ho prodal a uz si ani presne nepamatuji jeho oznaceni. Ale soude
podle jejich WWW stranky tak vyrabeji i slusne, non-Windows modely.

Tim nechci delat reklamu firme US Robotics. Videl jsem spoustu modemu,
ktere se chovaly stejne a s nasimi tony nemely zadne problemy, ale uz
si bohuzel nepamatuji, ktere to byly. Na druhou stranu znam i modemy,
u kterych je nutne detekci oznamovaciho tonu vypnout :-(, tusim
'ATX3'.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Můžete psát i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.