Uvaha: Linux a prace

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Středa Říjen 22 12:08:13 CEST 1997

>myslim tim, ze kdyz mne nejaky zamestnavatel bude prijmat, tak se mne
>asi zepta jestli umim WIN 95/NT

To si musi kazdy rozhodnout sam. Ja jsem rozhodnut pri pristi takove
prilezitosti odpovedet neco jako: 'Ano umim, ale chtel bych radeji
pracovat s operacnim systemem Unix, zvlaste pak Linux, ktery je podle
meho nazoru lepsi a za ktery se nemusi nic platit.' Nehodlam jit tak
daleko, abych radeji hladovel, nez delal spravce na necem jinem nez na
Linuxu, ale pokud si budu moci vybrat, moje volba je jasna.

Nektere firmy maji sve servery uz rozjete a hledaji k nim jen
spravce. V takove situace je budete tezko presvecovat, alespon me se
to jeste nikdy nepodarilo. Na druhou stranu pokud ma firma svou
lokalni sit a chce ji ted pripojit na Internet, neni duvodu, proc by
na to nemela chtit Linux, kdyz tak ziska spoustu sluzeb (firewall,
masquerading, proxy, WWW servery...) za minimum penez. A pak postupne
muzete treba i odpojit stary Novell server, pridat na uzivatelskych
stanicich moznost bootovani do Linuxu, udelat par skoleni, a za chvili
uz vsechno pojede na Linuxu :-).

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Můžete psát i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.