Linux a prace

Majo Danisek majo na intersys.sk
Středa Říjen 22 14:13:39 CEST 1997

Trochu by som to opravil :
Mozno by bolo zaujimave ukazat ake maju NT bugy - cpuhog,chyby IIS,winnuke atd......
Pripadne predviest nieco v praxi.

Ale nesuhlasim s reakciou typu - "toto mi linux nikdy neurobil".
Moze sa potom zdat ze dostatocne nemam zvladnutu danu problematiku.
Lepsie znie : "toto vam linux nikdy neurobi..."

Majo.

Majo Danisek
Internet Systems s.r.o.
Bojnicka cesta 35