guest ve ftp

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Středa Říjen 22 13:27:48 CEST 1997

Zdravim konferenci,

mam nasledujici problem.
Mame uzivatele,ktery chce vlastni ftp
prostor na nasem serveru, do ktereho by mu nikdo jiny nevidel.
Jde mu o to aby si mohl vymenovat data touto formou (pres ftp)
se svym reditelstvim kdesi v nemecku.
Pomoci Emailu to nechce protoze maji Nemci
(resp jejich telecom) spatne zkonfigurovanou postu a
soubor dojde s chybami.

Uz jsem zkusil kdeco, ale furt to neni ono.
Jde mi totiz take o to, aby mi necoural v systemu.
Uz se mi podarilo zavest ho do ftp jako guesta
(skupina v etc/group = ftponly) a pak skace do sveho
vlastniho adresare, ze ktereho nemuze ven. Dokonce
tam muze i uploadovat soubory.
Problem je vsak v tom, ze tam ty soubory sice nahraje ale pak uz
je nevidi.
Prava na to pritom ma - kdys se na nej prihlasim z konzole
a nejedu pres ftp, tak to jde.

Prosim poradte jak to zaridit, aby ty soubory taky videl a mohl
si je i smazat.
(zrejme pujde o nastaveni ve ftpaccess - jenze jake ?).

Man o tom mnoho nerika a doc o ftp jsem nenasel.

Diky moc

Radek Andrs
INTERDATA
radek na indat.space.cz