Jaky javac

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 22 18:54:47 CEST 1997

Dobias Ladislav wrote:

> Mohl by mi nekdo rict, co bych tedy mel stahnout, abych mohl delat v
> jave? Popr. mi popiste co delaji nasledujici baliky (z README jsem
> nepochopil, kde najdu hlavne to javac)
>
> jdk        - tohle teda trochu vim, ale to tam na mirroru nebylo
>              (na ftp.muni.cz/...) Me zatim staci i jdk-1.0...

JDK je  primo v distribuci Linuxu.Mozna jak ktere,ale v RedHat 4.2
urcite. viz. take napr.
http://was.pvtnet.cz/pub/OS/Linux/RedHat/RedHat/RPMS/jdk-1.0.2.2-3.i386.rpm
urcite to bude i na muni.cz, sunsite.mff.cuni.cz, a dasich mirrorech
kde je RedHat ( ale mam pocit, ze zrovna v JDK z RH neco v poradku), ale
mohlo by stacit.

nebo primo na:

http://www.blackdown.org/java-linux.html
(Java Linux, je tam i HOWTO, dokumentace,...)

Obecne linky na Javu vs. Linux:

http://www.xnet.com/~blatura/linapp6.html#java

--

S pozdravem