GIMP & cestina

hampl hampl na ttc.cz
Čtvrtek Říjen 23 07:40:02 CEST 1997

Egon Eckert wrote:

> Zdravim,
>
> poridil jsem si GIMP 0.99.14 (viz. http://www.gimp.org) a JSEM NADSEN !!!
> Ale... Nepodarilo se vam nekomu v nem napsat neco CESKY ? Tak napriklad
> pouziju-li nejaky ISO-8859-2 font ktery mi normalne funguje pod Netscapem,
> Emacsy..., pise mi misto u s krouzkem u s obracenou carkou. :(

Ja pouzivam 0.99.10 a cesky mi to mluvi, jestli problem treba neni v
tom, ze to vyzaduje  pouze postscriptove fonty
(/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1),
alespon v te vyse uvedene verzi mi ani zadne jine nenabidnul. Jinak
ceska klavesnice mi
tam nefunguje uplne 100% : horni rada klaves je v poradku, take pres
AltGr to funguje,
jenom vytvoreni znaku pres +/= nechodi. PS: pouzivam na miste
libX11.so.6 patchnutou
knihovnu z xlib-forcedIM-0.01 (prilozeno v cs-tools-0.19,adresar test) a
klavesnici
z http://oetm.elf.stuba.sk/xkeyb , to reseni z cs-tools ( xmodmap ) mi
nezobrazovalo
znaky s hacky , pouze ty s carkami a +/= v Gimpu take nechodilo.

--
S pozdravem

Hampl Jaroslav
Tesla Telekomunikace s.r.o.