CZ klavesnice

Snek linux-cz na www.alla.sk
Čtvrtek Říjen 23 07:50:44 CEST 1997

Ahojte vsici.

Vzhledem k tomu ze jsem slibil sestaveni definice ceske klavesnice podle

standartu IBM,
tak zde mate vysledek http://www.comp.cz/linux/www/cestina/cz-kbd.html.
(Pozor velke mnozstvi grafiky, na slovenske verzi klavesnic pracuji
kolegove na slovensku)

Neni tam ceska programatorska, bohuzel jsem si nepoznacil kdo ji udela.
Je tam pouze
pripraven obrazek ke zpracovani.

Za mou malou aktivitku s xkb klavesnici KOMPROMIS mne nekamenujte. Je to

jedina
klavesnice co mi ted kompletne pise v X window cesky.  Teda vtech
programech co bezne pouzivam.
(Nejmenovani oblibenci napsani v knihovnach Qt, Xforms, Motif a Tk)

Na vase pripominky se tesi Snek.

P.S. Také by se hodilo standartizovat horké klavesy pro menu, abychom v
Neditu nekopirovali
Ctrl + c  a  v netscape Alt + c. Co vy nato ?

Pokud to posilam podruhy, tak se nezlobte bo mam dojem
ze prvni e-mail se cestou ztratil.

Snek :-)