presun e-mailu do news - Reseni

Jan Polak honzap na obalex.cz
Čtvrtek Říjen 23 08:56:31 CEST 1997

Diky za vsechny navrhy.

Udelal jsem to cele trochu jinak - (kdyz ma clovek dial-up pripojeni a
musi providerovi platit za kazdou e-mail schranku)

Milan Zamazal wrote:

> Tomu nerozumim, proc nejde newsy stahovat normalne davkove podobne jako
> postu?

Protoze je mnohem rychlejsi stahovat postu pres jednu digitalni ustrednu
modemem od providera, nez tahat newsy jeste pres (ted uz dost vytizenou)
providerovu 64k linku az kdovi odkud.

> Neni to tak velky problem -- kazdy maillist si prihlaste na nejakou
> e-mailovou adresu

Pokud platite za kazdou schranku, tak to neni reseni

Presne tak jsem to udelal:

popclient -> formail -Y -s filter(tee, formail -X "",if,grep,cat) ->
vystup do souboru a z tech pak:
 -> formail -> procmail (soukroma posta + neprefiltrovane)
 -> formail -k -X From: -X Subject: -X Reply-To: -> procmail (alias pro
inews pro kazdou newsgroup)

P.S.:
kolik je vam let_? 24
--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prùmyslová 24, Znojmo
e-mail: honzap na obalex.cz (iso 8859-2 friendly)
e-mail: xpolak na informatics.muni.cz