Jaky javac

Hanuš Adler had na pdas.cz
Čtvrtek Říjen 23 11:46:19 CEST 1997

On 22 Oct 1997, Dobias Ladislav wrote:

> koupil jsem si knihu Java (od cpress, preklad od O'Reillyho, asi za
> 300 Kc a zda se mi dobra [skryta reklama] :-) a rad bych si zkusil

<offtopic>
taky ji mam a pokazde, kdyz se do ni podivam, sproste nadavam na cpress
nebo kdo to tu vydal, protoze v prikladech zcela klidne mixuji uvozovky
dole a uvozovky nahore v prevracenem poradi, dvoje dole za sebou a pod.
podle me to znacne snizuje uroven jinak pomerne dobre publikace.

Vsadim se, ze to bastlili pod Windows.
</offtopic>

A mimochodem, je mi 26.

S pozdravem,

Hanus Adler

Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp