Jak se pouziva diff :-)))

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 23 14:20:10 CEST 1997

Blba otazka, ze.
Jde mi o to, ze potrebuji udelat patch a tak jsem nasel na inetu, ze
mam pustit diff -c2 novy stary
jenze ten patch pak vypada jinak nez patche vsech ostatnich.
Mohl by mi nekdo poradit lepsi parametry.
Specialne to potrebuji k sambe, aby to bylo ve stejnem formatu jako
jejich patche.

diky
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.