jak uvest podsit v exports

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Čtvrtek Říjen 23 14:25:04 CEST 1997

On Thu, 23 Oct 1997, Pavel Kasparek wrote:

 > Jak se spravne pise adresa podsite do souboru
 > /etc/exports pro exportovani adresaru nfs serverem ?

Tak uz jsem to vyresil. Kdyby mel nekdo podobny problem, tak vezte
ze nfs server verze 2.2beta16 ktery je v RedHatu42 ma chybu
- kdyz je v /etc/exports vice radku s ciselnymi adresami tak
bere jen posledni z nich. Verze 2.2beta26 ktera je na ftp.redhat.com
v adresari contrib uz funguje dobre. Jinak aresy pro podsit
se skutecne v /etc/exports uvadeji ve formatu
/adresar 192.168.0.0/255.255.255.0(rw)
nebo treba
/adresar *.domena.cz(rw)

Diky Pavel.