Linux boot

Čtvrtek Říjen 23 22:20:08 CEST 1997

On Thu, 23 Oct 1997, 5-218.2 Marko Filipovic wrote:

> mel bych takovy problem. Prinesl jsem k sobe disk na ktery jsem
> nainstaloval linux. Vse je v poradku. Ted, co mam udelat, aby ten
> disk byl boot diskem??

necht je disk primountovan na /mnt

je potreba vedet, jak se bude "jmenovat" v puvodnim pocitaci
(napr. pokud to byl jediny IDE disk, master a na 1.kanalu, tak
to bude /dev/hda)

pak patricne upravit /mnt/etc/fstab a /mnt/etc/lilo.conf
(specialne polozku root=, NECHAT boot= tak, jak je to na pocitaci
cislo 2--napr. boot=/dev/hdb)

pak by melo stacit pustit lilo s parametrem ``-r /mnt'' cimz se
naistaluje na spravne misto, ale s udaji odpovidajicimi stroji c.1

ovsem je dobre pak casem root= v lilo.conf opravit :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)