GIMP vs. Photoshop (drive: & cestina)

zakkr zakkr na taurus.zf.jcu.cz
Pátek Říjen 24 00:37:54 CEST 1997

On Thu, 23 Oct 1997, Pavel Hanak wrote:

> [...]

Docela jsem pracovaval ve Photoshopu a nutno rict, ze i 300dpi neni mnoho
pokud se ma jednat o nejaky dobry tisk.

 Osobne si myslim, ze grafika je zatim docela slabou strankou Linuxu.
Alespon co se jedna o tvorbu. Gimp jeste dlouho (pokud vubec) nebude
Photoshop a takove ty 'top' programy jako 3D Studio Max, Corel jsou asi
v nedohlednu.
 Ja sam bych byl za takovy soft hrozne rad. Pak uz bych Win mohl
formatovat...
 Nebo nekdo zna nejake reseni grafiky pro Linux?

						Zakkr