kernel: Cannot read proc file system: 9 - Bad file number.

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pátek Říjen 24 08:26:13 CEST 1997

Dobry den,

Nasel by se nejaky odbornik na jadro, ktery by mi vysvetlil co znamena
chyba (viz SUBJ) ve /var/log/messages.

Zniceho nic se mi tam zacala intenzivne objevovat. System s tim vydrzel
asi mesic. Pak prestaly fungovat nektere sluzby (mini sql) diky cemuz jsem
si toho vsiml. V tu chvili uz byl load average asi 7.

V tu chvili, kdyz jsem dal sync tak se nechtelo za zadnou cenu ukoncit.
Shutdown zase fungoval tak, ze vypsal hlaseni, ze jde shutdown a pak
skoncil. System vesele bezel dal a shutdown jsem mohl psat porad dokola.

Problem vyresil tvrdy reset a ted je vse OK. Ale stejne, nevite cim to
mohlo byt.

BTW, jezdim na RedHat 4.2 (2.0.30).

                                                         Pavel Voch

PS: vek 26