GIMP & cestina

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Říjen 24 08:21:23 CEST 1997

On 22-Oct-97 Egon Eckert wrote:
> Zdravim,
>
> poridil jsem si GIMP 0.99.14 (viz. http://www.gimp.org) a JSEM NADSEN !!!
> Vubec bych se nedivil, kdyby v budoucnu slo o KILLER aplikaci pro Linux,

Ne jen pro linux. Videl jsem ho pouzivat i na SGI na katedre pocitacu CVUT
FEL a ja ho pouzivam na FreeBSD.

> aspon pro graficka studia - tohle by _mohl_ byt konkurent Photoshopu.

_mohl_? Podle mne _je_.

> Ale... Nepodarilo se vam nekomu v nem napsat neco CESKY ? Tak napriklad
> pouziju-li nejaky ISO-8859-2 font ktery mi normalne funguje pod Netscapem,
> Emacsy..., pise mi misto u s krouzkem u s obracenou carkou. :(

No, pokud mne pamet neklame, tak o tom tu uz jednou rec sla. Tehdy byla venku
verze 0.99.10 a psal jsem, ze cesky mi to pise. Dnes pisu, ze mi verze 0.99.14
pise take cesky. Zkus pouzit nejaky font, ktery mas jen v kodovani iso8859-2.
Problem je totiz asi prave v tom seznamu fontu. V dialogu GIMPu pro psani
textu chybi selektovani podle kodovani. Pak nevis jestli ti GIMP pouziva iso1
nebo iso2 verzi toho fontu. Me treba od courieru najde hned iso2 ale od
ostatnich fontu jen iso1 verzi.
---
Jarda