Konfigurace mgetty

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Říjen 24 10:33:28 CEST 1997

On 24 Oct 1997, Petr Savinec wrote:

W>Date: 24 Oct 1997 07:33:15 +0100
W>From: Petr Savinec <SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ>
W>Newsgroups: cz.comp.linux
W>Subject: Konfigurace mgetty
W>
W>Potreboval bych poradit s konfiguraci mgetty
W>a pppd ....
W>Vse funguje nasledovne:
W>prihlaseni na server RedHat 4.2 z klienta W95
W>probehne v poradku ... (zvednuti linky,
W>login a password v terminalu), pak se objevi
W>prikazova radka (localhost$) a ted bych
W>prave cekal, ze se navaze spojeni ppp ...
W>Jak toho spravne docilit ?
W>Dik.
> [...]

spravne? hmm.. co takto (ak je to user 'ppp' alebo nieco podobne,
skratka jednoucelove konto) nastavit mu pppd ako shell? To je podla mna
uplne najjednoduchsia alternativa.. inac, je to posledna polozka na
zodpovedajucom riadku v /etc/passwd.. a bude tam treba napisat plnu cestu,
napriklad /usr/sbin/pppd.

bye,
	M.P.

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..