UNIX na MFF - hledam sveho kantora

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pondělí Říjen 27 03:10:37 CET 1997

Hi,

zapsal jsem si nejaky "UNIX a programovani v C" na MFF UK, 2. rocnik bakalar
informatika. Jestli je tu nekdo, kdo to prednasi nebo aspon kdo to ma zapsane,
nemohl by mi poradit kam mam vlastne zacit chodit a tak ? Mam v tom trochu
zmatek, a hlavne me porad neni jasne, proc bych pri studiu INFORMATIKY mel
zvednout zadek od pocitace... (no, uz mi k tomu donutili nekolikrat, hlavne
kdyz sem musel jit na studijni...)

BTW: vsadim se, ze tu nekdo takovy bude ;)

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)