Norma CSN 97 6030 (ceske trideni)

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pondělí Říjen 27 03:10:41 CET 1997

Hi,

#define FROM "Alexandr Malusek"
#define TO   "All"

 AM> ad 1. Ceske trideni je popsano v norme CSN 97 6030 (Abecedni razeni).
 AM> Po telefonicke konzultaci s pracovnici Ceskeho normalizacniho
 AM> institutu (CNI) jsem se dozvedel, ze CNI kopirovani norem nepovoluje,
 AM> a pokud ma byt norma uvadena v nejake knize (tedy nejak
 AM> preformatovana), je nutne ziskat souhlas CNI, ktery obnasi i jiste
 AM> poplatky z prodeje knihy. Zaver: CSN 97 6030 na Internetu vystavena
 AM> nebude (ani v preformatovane podobe). Je mozne vystavovat dokument,
 AM> kde jsou myslenky normy formulovany vlastnimi slovy, takovy dokument
 AM> ale samozrejme neni rovnocenny norme.

> [...]

Takova norma je stupidni a stupidne formulovana. Nevim, proc bychom se meli
ridit nejakymi statnimi normami - proc by proste nemohly existovat oteverene
dokumenty ve stylu RFC, nezavisle na statu, treba pro pravopis, trideni cestiny
nebo velikost sroubku ?

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)