.forward

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 27 11:15:49 CET 1997

> Totiz takhle: nenasel jsem nikde zdokumentovan soubor .forward.
> Pisu program, ktery filtruje postu (neco jako procmail) a neco s ni dela.
> Mam nasledujici skript, kteru volan z .forward takhle:

> A ted pozor prosim: dela to skutecne to, co chci, jenze na odeslany mail
> dostanu odpoved "Unknow mailer erorr x", kde x bylo nahodne, kdyz tam nebylo
> return, a ted je to vzdycky 1, at je return jakekoliv (no zkousel jsem jen
> par hodnot). A ted babo rad - nechci totiz dostavat ten "Unknown mailer error",
> a kdyz uz, tak jen v pripade, ze ./program skonci exit(-1) misto return 0...

> [...]

Presne tenhle problem jsem mel, kdyz jsem zacinal pouzivat
filter k elmu na DECu. Po dlouhem experimentovani jsem
zjistil, ze ten radek v '.forward' musi byt v uvozovkach.
Samozrejme, ze ty uvozovky v dokumentaci k programu filter
byly, ale netusil jsem, ze je mam opsat (:-)). Na linuxu
by to mohlo byt stejne.

                                            Michal Kubecek